feature

طرح مفهومی ایرپادهای اپل به رنگ جت بلک

شاید اگر هر دو مدل آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس امسال در رنگ های خاصی مثل جت بلک عرضه نمی شدند، کمتر کسی سمت خرید محصولی می رفت که طراحی آن برای سومین سال متوالی تکرار می شود. هر گونه که بنگریم، باز هم نمی توان منکر تاثیر رنگ ها در دنیای اطرافمان شد.

اپل از ابتدا هدفون های تمامی محصولات خود را به رنگ سفید تولید و عرضه کرد و بعد از مدتی، هر کسی را با هدفون های سفید رنگ می دیدم، متوجه می شدیم که یا در حال گوش کردن به موسیقی های آیپاد است و یا اینکه از آیفون استفاده می کند. هدفون سفید به پدیده ای فرهنگی تبدیل شد و خیلی از شرکت های فناوری دیگر مثل سامسونگ، تصمیم گرفتند از این رنگ در هدفون های خود استفاده کنند. اما حالا که رنگ مشکی دوباره به محصولات این شرکت بازگشته، تصور اینکه ایرپادهای اپل با چنین طراحی به چه شکلی در می آید هم در نوع خود جالب خواهد بود.

مارتین هاجک هنرمند هلندی که به صورت تفننی دست به طراحی محصولات اپلی می زند، در تازه ترین اثرش ایرپادهای بی سیم اپل را به رنگ جت بلک طراحی کرده تا تصور این تغییر برای ما محسوس تر باشد. احتمالاً اگر میزان تولید ایرپادهای اپل سرعت پیدا کند، می توان امید داشت که به زودی شاهد حضور چنین محصولی در فروشگاه های موبایلی باشیم.

در انتها باید گفت که اپل در اثبات این واقعیت که یک تغییر رنگ ساده می تواند معجزه ای در میزان فروش پدید آورد کاملاً موفق بوده است. همچنین عرضه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در رنگ جت وایت از دیگر برنامه های احتمالی این شرکت در آینده نزدیک است.

 

ProEXR File Description =Attributes= channels (chlist) compression (compression): Zip16 dataWindow (box2i): [0, 0, 3839, 2159] displayWindow (box2i): [0, 0, 3839, 2159] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 =Channels= B (float) G (float) R (float) alpha.A (float) ao.A (float) mtlid.B (float) mtlid.G (float) mtlid.R (float) objid.B (float) objid.G (float) objid.R (float)

ProEXR File Description =Attributes= channels (chlist) compression (compression): Zip16 dataWindow (box2i): [0, 0, 3839, 2159] displayWindow (box2i): [0, 0, 3839, 2159] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 =Channels= B (float) G (float) R (float) alpha.A (float) ao.A (float) mtlid.B (float) mtlid.G (float) mtlid.R (float) objid.B (float) objid.G (float) objid.R (float)

ProEXR File Description =Attributes= channels (chlist) compression (compression): Zip16 dataWindow (box2i): [0, 0, 3839, 2159] displayWindow (box2i): [0, 0, 3839, 2159] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 =Channels= B (float) G (float) R (float) alpha.A (float) ao.A (float) mtlid.B (float) mtlid.G (float) mtlid.R (float) objid.B (float) objid.G (float) objid.R (float)

ProEXR File Description =Attributes= channels (chlist) compression (compression): Zip16 dataWindow (box2i): [0, 0, 3839, 2159] displayWindow (box2i): [0, 0, 3839, 2159] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 =Channels= B (float) G (float) R (float) alpha.A (float) ao.A (float) mtlid.B (float) mtlid.G (float) mtlid.R (float) objid.B (float) objid.G (float) objid.R (float)

ProEXR File Description =Attributes= channels (chlist) compression (compression): Zip16 dataWindow (box2i): [0, 0, 3839, 2159] displayWindow (box2i): [0, 0, 3839, 2159] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 =Channels= B (float) G (float) R (float) alpha.A (float) ao.A (float) mtlid.B (float) mtlid.G (float) mtlid.R (float) objid.B (float) objid.G (float) objid.R (float)

ProEXR File Description =Attributes= channels (chlist) compression (compression): Zip16 dataWindow (box2i): [0, 0, 3839, 2159] displayWindow (box2i): [0, 0, 3839, 2159] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 =Channels= B (float) G (float) R (float) alpha.A (float) ao.A (float) mtlid.B (float) mtlid.G (float) mtlid.R (float) objid.B (float) objid.G (float) objid.R (float)

(۳۵)(۰)